۸ دی ۱۳۸۸

سایت ست مپی

با ثبت نام رايگان در این بخش، شما به صدها محصول برای بازاریابی و كسب درآمد دسترسی خواهید داشت. که پاداش بازاریابی برخی از آن محصولات حتی بیشتر از 20 درصد قیمت فروش محصول می باشد. شما می توانید به دلخواه خود، محصولاتی را برای بازاریابی انتخاب کنبد.
بازاریابی و کسب درآمد:

شما می توانید در این بخش عضو شده و حساب خود را به صورت کاملا رایگان فعال نمایید و از روشهای ساده زیر، صاحب یک درآمد ایده آل اینترنتی شوید.

1. هر گاه یک مشتری توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ستمپی شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

2. به ازای هر آگهی دهنده که به سایت معرفی کنید 20% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک آگهی، 180,000 ریال به سایت پرداخت کند، 20% آن (36,000 ریال) به حساب شما افزوده می شود.

3. به ازای هر نفر که توسط شما در بخش افزایش ترافیک عضو شود 20% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت نام در بخش افزایش ترافیک، 160,000 ریال به سایت پرداخت کند، 20% آن (32,000 ریال) به حساب شما افزوده می شود.

4. با درج کدهای اختصاصی در سایت یا وبلاگ (به ازای هر کلیک بازدیدکننده ها بر لینک های ستاره دار 80 ریال دریافت می نمایید.)
لينك ثبت نام از اينجا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر